Urządzenia do dezynfekcji spotykane w miejscach świadczenia usług już nas nie dziwią. Przyczyniła się do tego pandemia, która dość mocno zwróciła naszą uwagę w kierunku czyhających na nas wirusów. Z perspektywy właściciela biura, przychodni, czy prywatnego gabinetu, umieszczenie w swojej placówce urządzenia dbającego o czystość powietrza ma wiele zalet. Jeśli zastanawiasz się, czy sprawdzi się ono u Ciebie i jakie korzyści Ci przyniesie, zapoznaj się z dalszą treścią artykułu!
Zadbanie o bezpieczeństwo klientów i personelu
Najważniejszym powodem, dla którego powinieneś umieścić urządzenie do dekontaminacji powietrza w recepcji i poczekalni jest to, że w ten sposób zadbasz o zdrowie zarówno swoich pracowników, jak i klientów. Wystarczy krótki kontakt z niebezpiecznym patogenem, jakim jest koronawirus SARS-CoV-2, aby być narażonym na zakażenie.
Pamiętaj, że Twoi pracownicy spędzają w poczekalni często kilka godzin, mając nieustanny kontakt z nowo pojawiającymi się osobami. Z pewnością docenią dodatkową formę zabezpieczenia w postaci specjalistycznego urządzenia do oczyszczania powietrza z wirusów.
Technologia niskoenergetycznej plazmy
Do dezynfekcji recepcji i poczekalni warto wykorzystać urządzenia do dezynfekcji powietrza, których działanie opiera się o technologię niskoenergetycznego pola plazmowego, tzw. zimną plazmę. Należą do nich Novaerus Defend i Protect. Wyróżniają się szybkim czasem działania (usuwają wirusy i bakterie w mniej niż jedną sekundę!), a do tego mogą działać nieustannie. Są w pełni bezpieczne dla ludzi.
Dobre opinie wśród klientów
Wyobraź sobie sytuację, w której w poczekalni Twojej placówki znajduje się kilka osób bez maseczek. Wchodzi do niej kolejna, tym razem zabezpieczona maseczką. Jeśli nie spodoba jej się brak ochrony u pozostałych klientów i ignorowanie obowiązujących zasad, na stronie Twojej firmy w Google czy na Facebooku może pojawić się negatywna opinia. Jednak nie będzie to tylko jedna niezadowolona osoba, bo przez tę opinię z rezerwacji usługi u Ciebie może zrezygnować wiele osób! Podobna sytuacja może mieć miejsce, gdy w wyniku wizyty w Twojej placówce klient zachoruje.
Dlatego w poczekalni oraz recepcji, czyli miejscach, w których przebywa wielu klientów jednocześnie, a do tego nieustannie pojawiają się nowe osoby, warto umieścić urządzenie do dezynfekcji powietrza. To zabezpieczenie dla klientów, ale także dla Twojego biznesu.
Pomoc w szczególnych przypadkach
Podstawową formą dbania o własne bezpieczeństwo w pomieszczeniach zamkniętych jest noszenie maseczki ochronnej. Jednak istnieją miejsca, w których jej założenie nie jest możliwe, np. w klinikach stomatologicznych czy w szpitalach.
Pacjent po zabiegu może być obolały, może się źle czuć, może zrobić mu się słabo… A wtedy dobrze jest, aby inni nie musieli obawiać się, że w jakiś sposób zagraża im osoba przebywająca obok nich, która nie ma na sobie maseczki. Podniesie to poczucie bezpieczeństwa zarówno pacjentów, jak i pracowników, którzy znajdują się w recepcji przez długie godziny.